Daily Learnings

augustus 23, 2007

Beter goed gekopieerd dan slecht gevonden

Filed under: Creatief,Internet,Online advertising — dailylearnings @ 11:40 am

FordFiestaFord Fiesta komt via Ogilvy met een online campagne ‘Doe me Zweten’ die exact dezelfde techniek gebruikt als VT4 bij de promotie van Temptation Island.

Laat de mensen op je scherm doen wat jij wil door het intikken van een opdracht. Al deze woorden zijn gekoppeld aan verschillende filmpjes die je vervolgens te zien krijgt (rara wat de meest ingetikte woorden zijn én die je niet te zien krijgt ?). Op de site van de makers (Endrone)van de Temptation-editie is niets te vinden over de Ford Fiestacampagne. Het wordt dus nog erger als zij het niet eens gemaakt zouden hebben.

Beter goed gekopieerd dan slecht gevonden maar wel met de bedoeling om er een stukje eigenheid in te leggen ipv klakkeloos over te nemen…

Hoedanook laat ik liever de dames op commando iets doen dan deze zweterige jongen.

Bloglink: Interactive online advertising

1 reactie »

  1. Excuseer, maar Temptation Island is niet de eerste die met het ‘subservient’ principe komt, want dat was namelijk ‘the subservient chicken’ –> zie wikipedia! VT4 heeft dus van hen gekopieerd.

    Reactie door Dietwin — september 6, 2007 @ 3:26 pm | Beantwoorden


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Geef een reactie

Vul je gegevens in of klik op een icoon om in te loggen.

WordPress.com logo

Je reageert onder je WordPress.com account. Log uit / Bijwerken )

Twitter-afbeelding

Je reageert onder je Twitter account. Log uit / Bijwerken )

Facebook foto

Je reageert onder je Facebook account. Log uit / Bijwerken )

Google+ photo

Je reageert onder je Google+ account. Log uit / Bijwerken )

Verbinden met %s

Blog op WordPress.com.

%d bloggers op de volgende wijze: