Daily Learnings

juli 20, 2007

SL Sailing

Filed under: Internet,Second Life — dailylearnings @ 8:05 am

SL Sailing

Gisteren weer eens wat tijd verbleven in Second Life. Maandag moet ik daarover een lezing geven en dan kun je maar beter goed zijn voorbereid. Tijdens mijn verblijf kwam ik bij Starboards Yacht Club in Hollywood. Een knappe jongen in wetsuit en veel mooie boten op een zonnig terras. Nu is zeilen een sport die ik altijd al graag had willen beoefenen. Daarom heb ik maar besloten om meteen een zeilboot te kopen. Voor 250LD leek me dat een koopje. Nu nog even leren hoe ik met mijn bootje moet omgaan en we zijn vertrokken. De eerste rit op het water was bijzonder aangenaam. De wind in de zeilen en het geluid van het water tegen mijn boot.

Geef een reactie »

Nog geen reacties

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Geef een reactie

Maak een gratis website of blog op WordPress.com.

