Daily Learnings

april 11, 2007

Promo Fashion

Filed under: Diverse,Life,Zeeuwen — dailylearnings @ 1:11 pm

Promo FashionDeze morgen passeerde ik weer langs een van de 20m² reclame borden die hoog aan de huizen hangen om onschuldige voorbij gangers commercieel te grijpen. Normaal kijk je niet echt naar zo’n bord maar scan je het af terwijl je de omgeving bekijkt. Deze morgen dus niet anders. Mijn ogen verdwaalde over het bord en in een eerste gedachte meende ik mijn vorige baas, commercieel directeur van Het Nieuwsblad te herkennen. Ze is daar, net als ik, ondertussen vertrokken en het had dus gekunnen. Na even wat van dichterbij te hebben gekeken bleek ik het helemaal mis te hebben maar telkens als ik daar nu voorbij kom zwaai ik toch even naar Nicole op de poster.

1 reactie »

  1. Nice blog!

    Reactie door Livette — april 16, 2007 @ 11:26 pm | Beantwoorden


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Geef een reactie

Maak een gratis website of blog op WordPress.com.

