Daily Learnings

januari 30, 2007

“Free at last!”

Filed under: Everything is Possible,Life,Life Changing,Quotes — dailylearnings @ 12:01 pm

Met deze verwijzing naar de memorabele speech van de grote Martin Luther King, die zijn bekende ‘I have a dream’-speech eindige de met de woorden “Free at last! free at last! thank God Almighty, we are free at last!” kan ik met trots melden dat ik afgelopen vrijdag mijn ontslag heb ingediend bij Het Nieuwsblad.

Het klinkt dramatischer dan het eigenlijk is maar het werd de hoogste tijd om daar op te stappen. Een te groot bedrijf met te beperkte mogelijkheden voor mijn persoonlijke ambities en capaciteiten. Dat is eigenlijk de essentie van de hele zaak. Nog even kijken hoelang ik hier nog moet blijven zitten en dan duiken we in een totaal nieuw avontuur…… to be continued🙂

2 reacties »

  1. […] dailylearnings @ 11:27 am Ik ben dus binnenkort weg op Het Nieuwsblad zoals ik subtiel reeds eerder schreef op […]

    Pingback door Online marketing manager gezocht « Daily Learnings — maart 7, 2007 @ 11:28 am | Beantwoorden

  2. […] Diverse, Life — dailylearnings @ 2:07 pm Het is dan eindelijk zover. Afgelopen vrijdag het afscheidsfeestje gehad op de redactievloer van Het Nieuwsblad. Het was een eigenaardige gebeurtenis. Je verwacht […]

    Pingback door A strange goodbye & A new beginning « Daily Learnings — april 2, 2007 @ 2:09 pm | Beantwoorden


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Geef een reactie

Blog op WordPress.com.

