Daily Learnings

december 20, 2006

Pintje postbode ??

Filed under: Life — dailylearnings @ 7:30 pm

PostbodeDeze morgen stond ik rond 08u30 aan een bezinestation mijn wagen vol te gooien met diesel. Plots kwamen er drie, vier, vijf brommertjes van De Post aangereden die allemaal achter mij stopten. “Het is koud en de stoere postmannen komen zich even opwarmen”, was mijn eerste reactie. Al snel hoorde ik de drankautomaat achter me lawaai maken en tot mijn grote verbazing stonden de 5 postvrienden om 8u30 ’s morgens vrolijk een frisse pint te dinken !

Maar wat las ik in een oud verslag van de Senaat: In een groot overheidsbedrijf als De Post is alles gereglementeerd en per week zijn er twee tankbeurten gepland.” Misschien dat ze iets beter zouden specifieren wat voor soort tankbeurt dit moet zijn. Want zoals alles is blijkbaar ook dit reglement voor interpretatie vatbaar

Geef een reactie »

Nog geen reacties

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Geef een reactie

Maak een gratis website of blog op WordPress.com.

