Daily Learnings

november 15, 2006

15 minutes of fame

Filed under: Life,Quotes — dailylearnings @ 4:12 pm

Jan’s 15 minutes of FameAndy Warhol verspelde al lang gelden dat met de toenemende mediasering van de samenleving iedereen tijdens zijn leven zou kunnen genieten van “15 minutes of fame”. Een prachtige voorspelling waar iedereen ongeduldig op zal zitten wachten waarschijnlijk. Weinigen beseffen echter dat niets vanzelf komt. Je moet een ticket kopen om de lotto te kunnen winnen. It just works that way…

Hoedanook het was net vandaag dat ik mijn collega’s hun’15 minutes of fame’ heb ontnomen en dat mijn goede vriend Jan me een mailtje stuurt. Hij is enige tijd gelden verhuisd naar Australie en liet zijn 35 jaar oude Chrysler vanuit Amsterdam achtersturen. Eindelijk aangekomen in Townsville stond de pers hem op te wachten….

Et voila, onzen Andy had gelijk. Zelfs in Down Under krijgt mijn vriend waar hij recht op heeft….

Geef een reactie »

Nog geen reacties

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Geef een reactie

Maak een gratis website of blog op WordPress.com.

