Daily Learnings

oktober 2, 2006

Zoef Zoef…..(2)

Filed under: Internet — dailylearnings @ 1:14 pm

Was ik vorige week nog in de ban van de Alfa van mijn collega en de nieuwe Citroen C4 ben ik vandaag getroffen door een andere bolide. Het lijkt wel of ik plots een autofreak ben geworden maar daar is nog helemaal niets van waar.

AudiA8Via Marketingfacts.nl kwam ik terecht op de minisite van de nieuwe Audi R8. Niet alleen is de wagen een streling voor het oog maar ook de minisite is er eentje van formaat.

De Audio R8 heb je al voor en luttele 150.000 euro…. de site zal iets goedkoper geweest zijn.

Er schuilt een verborgen autofreak in mij ….. dat heb ik vandaag geleerd.

1 reactie »

  1. En gisteren nog de Family Man uithangen en geen Alfa 8C Competizione willen?

    Reactie door Jacob — oktober 3, 2006 @ 2:15 pm | Beantwoorden


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Geef een reactie

Blog op WordPress.com.

