Daily Learnings

augustus 17, 2006

Waar halen ze de tijd

Filed under: Internet — dailylearnings @ 8:47 am

Op het internet zijn de leukste dingen te vinden. Dan heb ik het nog niet over de zaken die je via email krijgt doorgestuurd. Teksten, beelden & powerpoints. Met YouTube.com wordt surfen nog leuker. Maar uiteindelijk moet ook iemand de dingen allemaal maken en dan vraag ik me vaak af: “Waar halen ze de tijd vandaan om dat allemaal te doen ?”

Maar goed ook voor deze post heb ik weer enkele minuten moeten uittrekken terwijl ik ook iets anders had kunnen doen.

Ook in het verenigingsleven is zien we echter dat het meestal de druk bezette mensen (of zij die het kunnen laten uitschijnen dat ze druk bezet zijn :-)) die het meest actief zijn in het verenigingen.

Toch maar even een leuk filmpje ?

Check this out

1 reactie »

  1. Goede vraag, waar halen ze de tijd vandaan? Misschien zijn het profs die die dingen doen voor geld, tijd genoeg dan natuurlijkšŸ™‚
    YouTube is inderdaad een zeer handig ding! Ik maak er ook veel gebruik van!

    Groetjes,
    Mirthe

    Reactie door mirthe — augustus 22, 2006 @ 11:24 am | Beantwoorden


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Geef een reactie

Blog op WordPress.com.

